Όταν ερωτευόμαστε τους πρωταγωνιστές

Σοφία Ζέρβα, (εκδότρια ΑΘΜΟΝΙΟΝ ΒΗΜΑ24 Μαΐου 2012:
«Πρίν από λίγο καιρό, ο καλός μου φίλος Άγγελος Πολύδωρος μου έκανε την τιμή να μου προσφέρει το νεοεκδοθέν βιβλίο του με τίτλο ΧΛΑΜΥΔΑ (Λεξικό ταινιών) που αναφέρεται στις ψευδο-ιστορικές, όπως τις χαρακτηρίζει στον πρόλογό του ο ίδιος, ταινίες που γυρίστηκαν στο Χόλιγουντ και την Τσινετσιτά, μεσουράνησαν κυρίως τη δεκαετία του 60 και τα θέματά τους ήταν από την Αρχαία Ελληνική αλλά και τη Ρωμαϊκή Ιστορία και Μυθολογία. 
Το βιβλίο αυτό είναι αποτέλεσμα, όπως σημειώνει, έρευνας πέντε χρόνων και η έμπνευση για τη συγγραφή του γεννήθηκε από ένα αφιέρωμα του σκηνοθέτη Χρήστου Χαλκιά με θέμα τον «Αρχαίο κόσμο στο διεθνή κινηματογράφο» που είχε δημοσιευθεί στο περιοδικό «Αρχαιολογία» το 1990, στο τεύχος του Δεκεμβρίου. 
Αγαπητέ Άγγελε, θέλω και δημόσια να σ’ ευχαριστήσω για το πολύ ενδιαφέρον βιβλίο σου, που σ’ εμένα, όπως φαντάζομαι και πολλούς άλλους της ηλικίας μου, έφερε γλυκές αναμνήσεις από τα παιδικά και τα πρώτα νεανικά μου χρόνια όταν μετά μανίας μαζί με τ’ άλλα παιδιά, βλέπαμε τις ταινίες που αναφέρονται στην ΧΛΑΜΥΔΑ σου και εμείς τα κορίτσια, «γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε» ερωτευόμασταν τους ωραίους πρωταγωνιστές τους. 
Αγαπητέ Άγγελε, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου το βιβλίο σου ΧΛΑΜΥΔΑ να είναι καλοτάξιδο και να το ακολουθήσουν κι άλλα, εξίσου ενδιαφέροντα με αυτό».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Χλαμύδα - β' έκδοση